Uforpligtende tilbud
Uforpligtende tilbud på totalarrangementer med for eksempel middag, vin, kaffe, bar, dj, serveringspersonale, transport mv.

Hvor mange bliver I, og hvad er budgettet?
Indtast her og få et uforpligtende tilbud
Budget*
Antal gæster*
Festtype*
Navn*
E-mail *
Mobil nr. *
Besked
Kode
Indtast kode (spamfilter)
top
Indtast venligst dit brugernavn og adgangkode:
Glemt din adgangskode?
Print side Print side  Tilføj til favoriter  E-mail side 

Rengøring

Hvis du ønsker at Eventhuset klarer rengøringen efter dine gæster og din fest, så stiller Eventhuset sit rengøringspersonale til rådighed mod timebetaling. Fast pris kan aftales.
 
Eksempel: Slutrengøring på 2. sal

Slutrengøring efter fester indeholder:
  • Vi vasker gulvene 220m+
  • Vi rengøre alle 3 toiletter på 2 sal, wc kummer, pissoir, håndvaske og spejle
  • Vi vasker gulve i køkken, bar og gangarealer
  • Vi vasker sofaborde og loungeborde
  • Vi vasker de høje bar borde
  • Vi vasker baren og bardisken
  • Vi støvsuger trappen fra stue, første og anden sal.
  • Vi vasker gulv i indgangspartiet i stueetagen.
  • Vi vasker gulv i garderoden i stueetagen

Det er lejers opgave og ansvar, at følgende udføres:
 
  • Alt oprydning
  • Feje gulve i de lejede lokaler (Indgangsparti, selskabslokale, køkken, gangarealer samt toiletter)
  • Stole og borde skal rengøres, stables og slås sammen
  • Alt service skal være vasket grundigt op og sat tilbage i samme orden som det blev modtaget.
  • Glas & bestik skal tørres/pudses efter med viskestykke
  • Køkkenet skal være tømt for mad, medbragt emballage og service mm.
  • Alt affald er fjernet og lagt i container (Der følger en container med i lejen)
  • Ekstra affald skal tages med eller der betales for ekstra container. Pris pr. ekstra container kr. 150
  • Alt affald/cigaretskodder/tomme flasker/dåser mv. fjernes fra udendørsarealer på hele det leje område, også udenfor matriklen
  • Alt opkast indendørs såvel som udendørs fjernes og rengøres

 
Pris for slutrengøring ved voksenfester: kr. 2.500
Pris for slutrengøring ved ungdomsfester: kr. 3.000

Hvis lejer efterlader opkast og lignende, inde eller uden for selskabslokalerne, og udlejer skal rengøre efter lejer, fratrækkes der minimum kr. 1.000 i depositum pr. opkastområde.
OBS: Vi har 2 lokaler med hver sin kalender.
Nedenstående kalender viser de dage der er optaget i lokale 2.
Du vælger ønsket dato ved "kassen"

Se eksempel her



The contents of this div will be replaced by the inline datePicker.
Du har ingen reservationer
Antal:
0
Pris:
DKK 0,00

Eventhuset  
Industrikrogen 8  
2635 Ishoj

Tlf. 7070 1799
Mobil: 2047 8410
Mobil: 2758 2680 

Nykredit Bank
Reg. nr.:8117
Konto nr.: 3055900
info@eventhuset.dk

Copyright © Selskabslokaler - All Rights Reserved.

Designed by R-TEAM

webshop.io Content Management System.


HTML5 | CSS3